Pomoc zdalna

Pomoc Zdalna - system helpdeskowy statlook

 

Oferowana przez APS usługa zdalnej pomocy jest adresowana do firm oraz instytucji zainteresowanych nawiązaniem współpracy, opartej na możliwości zdalnego łączenia się członków zespołu z urządzeniami Klienta.

Celem podejmowanych działań jest niesienie pomocy w rozwiązywaniu różnego rodzaju problemów powstałych w toku pracy zarówno z komputerami stacjonarnymi (stacjami roboczymi), jak też z urządzeniami mobilnymi wykorzystywanymi przez pracowników realizujących swoje zadania poza siedzibą organizacji. Taka kompleksowa forma opieki informatycznej opiera się na prostych zasadach i wymaga jedynie nawiązania kontaktu z serwisem.

Fachowa pomoc w dogodnej porze

Niespodziewane problemy wynikłe w toku pracy ze sprzętem lub oprogramowaniem potrafią nie tylko spowodować opóźnienia w wykonywaniu zadań przez poszczególnych członków organizacji, ale też w skrajnych przypadkach zastopować kluczowe procesy związane z prowadzoną działalnością. Specjalistyczna, zdalna pomoc oferowana przez APS potrafi skutecznie zniwelować ryzyko tych przykrych konsekwencji, pozwalając użytkownikom skorzystać z asysty fachowca gdziekolwiek są, w dogodnej porze.

Taka asysta opiera się na prostych zasadach – w celu skorzystania z usługi wystarczy jeden telefon do specjalisty, aby umówić się na odpowiadający obu stronom termin. Przed przystąpieniem do realizacji usługi należy pobrać program (Team Viewer),(Supremo)  a następnie uruchomić go. W umówionym czasie, w trakcie rozmowy telefonicznej należy podać identyfikator instalacji oraz jednorazowe hasło wygenerowane przez program. Specjalista APS dysponując tymi danymi zdalnie połączy się urządzeniem użytkownika, który będzie mógł „na żywo” śledzić kolejne czynności podejmowane w celu rozwiązania problemu. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl